Popieram!

               W całej rozciągłości popieram stanowisko naszego kolegi Tadeusza Goneta w sprawie ścieżek rowerowych w Bielawie i najbliższej okolicy, wyrażone w liście do nas. Poruszyłem i ja ten temat na Stronie w artykule „Pendolino” i innych. Wszędzie coś się robi dla rowerzystów, tylko nie u nas w Bielawie. Dla przykładu podam, że do mojego rodzinnego miasta Włocławka, można dojechać ścieżką rowerową od strony Kłodawy już  od Chocenia oddalonego o 25 kilometrów i ta ścieżka nie została po Niemcach, bo tam był zabór rosyjski. W „telewizorze mówili”, że realizuje się ogromny projekt dla rowerzystów pt. „Wiślana Trasa Rowerowa”. Będzie można rowerem przejechać przy Wiśle, i to po obydwu stronach, z gór aż nad morze. Dla turystów rowerowych udostępnione będą nawet wały przeciwpowodziowe. Przy Trasie mają być przystanki z małą gastronomią i możliwością naprawy roweru, może i odpoczynku. Trasa ma mieć około 1000 kilometrów (razem 2000). Zafascynowany pomysłem jest sam Czesław Lang, którego nie trzeba przedstawiać.
            Myślę, że i my Bielawianie, i sympatyzujący z nami Koledzy i Koleżanki z całej Polski i zagranicy poprzemy inicjatywę kolegi Tadeusza wpisując się na poniżej załączoną listę. Można kontaktować się przez Stronę, ale pewniej jest pisać na mój adres: esbolek@o2.pl
            Poparcie można przekazać również do mnie bezpośrednio podczas spotkania. Wystarczy nazwisko i imię, i ewentualnie miasto. Zapraszam serdecznie do współpracy.

                                                                                             Bolesław Stawicki

POPIERAM:

1. Stawicki Bolesław              Bielawa               Polska

2. Gonet Tadeusz                   Bielawa               Polska